Пристрій для підігріву рідини системи склоомивача. Відчуй різницю!

Представляємо вашій увазі абсолютну новинку в сфері комфорту й безпеки водіння- обігрівач рідини склоочищувача компанії Alpha Term (США). Даний пристрій дозволяє за лічені секунди розігріти рідину бачка омивача до 60C і тим самим набагато швидше й ефективніше видаляє в зимню пору лід і сніг з будь-якого скла, а в літню- прилипших комах, бруд, екскременти пташок і т.д.

 

 Завантажити брошуру

                AT-38OD працює в режимі "за потребою" 

 

  При вимкненому двигуні пристрій AT-38OD знаходиться в “сплячому   режимі” й відслідковує стан напруги бортової мережі    автомобіля. Пристрій фіксує момент коли напруга підіймається вище 12.9 вольт хоча би на секунду (це означає що двигун заведений) і вмикається з затримкою в 5 секунд. Напруга батареї при вимкненому двигуні задзвичай 12.4 – 12.8   вольт. Опісля пристрій перевіряє температуру омиваючої рідини, яка знаходиться всередині його камери нагріву. Якщо рідина холодна, то пристрій вимикаеє всі три нагрівача для швидкого обігріву, споживаючи при цьому близько 50 ампер протягом 30-45 секунд (в залежності від погодніх умов). Рідина всередині камери нагріву буде нагріватись до температур 57 – 60C та буде підтримуватись в цих межах. Саме тому гаряча рідина буде завжди присутня всередині камери нагріву пристроя, котра може бути використана для очищення лобового скла під час руху.

  Щоразу коли водій активує автомобільну систему для очищення лобового скла, нагріта рідина буде подаватись на вітрове скло. Рекомендована тривалість бризку- 3-4 секунди. Три секунди бризку доставляють 50-60 мл. рідини, що вважаеться достатнім для одного бризку. Наступна порція рідини нагрівається впродовж 15-20 секунд (в залежності від погодніх умов). Найкращі результати досягаються якщо інтервали між бризками приблизно 20 секунд.

Для підтримки рідини в діапазоні температур 57-60C упристрій періодично вмикає лише один нагрівач, споживаючи при цьому 17 ампер. При роботи в цьому режимі пристрій постійно моніторить щоб напруга не опустилась нижче 12,7 вольт. Якщо таке стається, то пристрій припиняє роботу, вважаючи, що двигун вимкнувся.

 Пристрій має три рівня захисту:

 •Програмний

  Пристрій постійно відслідковує стан напруги на вході і температуру в камері нагріву та припиняє роботу в випадку:

низької напруги (11.5V при роботі трьох нагрівачів /    12.7V при роботі одного нагрівача)

високої напруги (16.4V)

завищеної температури (71°C)

 •Термоелектричний 

  На електронній платі пристрою знаходиться термоелектричний запобіжник, котрий вимірює температуру нагрівачів і обриває ланцюг живлення на електронну плату, якщо температура в камері нагріву перевищує 125°C.

 •Термомеханічний

В камері нагріву пристрою розташований термомеханічний запобіжник, котрий обриває ланцюг живлення на нагрівачі, якщо в камері нагріва відстутня рідина і нагрівачі перегрілись. 

 

Пристрій розроблено як універсальний продукт для роботи з різноманітними транспортними засобами 

 

Один пристрій для:

Седанів, купе, позашляховиків, легких вантажівок

Два пристроя рекомендується для:

Важких вантажівок, автобусів

      

 

  Ще однією перевагою є зручність монтажу та демонтажу. Якщо ви вирішите оновити своє авто, то пристрій легко демонтується і перевстановлюється на нове авто, а на старому не залишатиметься жодного сліду монтажу. Таким чином, даний пристрій завжди буде з вами, враховуючи його дієздатний строк в 25 років. 

І нарешті, дана система обігріву з 2014 року штатно встановлюється на всі автомобілі, виготовлені на заводах General Motors.

Габаритні розміри: *

Висота- 137 мм

 

Ширина- 100 мм

 

Товщина- 43 мм

 

Вага- 460 гр

 

* Без рідини, з кронштейном кріплення й проводами