Додаткові догрівачі двигунів

Додаткові догрівачі охолоджувальної рідини Webasto Thermo Top Z і Eberspacher D3WZ або Eberspacher D5WZ розроблені для сучасних турбодизельних двигунів з високим ступенем піддуву, що мають настільки високий ККД, що їх власного теплового потоку не вистачає для підтримки оптимального температурного режиму в холодний сезон. Догрівачі охолоджуючої рідини вмикаються автоматично тільки при працюючому двигуні, коли температура охолоджуючої рідини нижча, ніж +5* С. Догрівачі швидко та ефективно підвищують температуру двигуна до 70* С і підтримують її під час руху. Всім відомо, що турбованний двигун при сильних морозах прогріти неможливо, тому неробочий догрівач помітно знижує моторесурс двигуна внаслідок його роботи при низьких температурах і не створює комфортну температуру усередині салону. Додаткові догрівачі встановлюються, як правило, на конвейєрі заводу-виробника. На сучасних дизельних автомобілях (VW T4-5, VW Sharan, Ford Galaxy, Ford Mondeo, Ford Transit, Ford Focus, Ford Focus C-MAX, Toyota Avensis, Seat Alhambra, Opel Vectra, Opel Omega, MB Vito, MB Sprinter, Mazda 5 і т.д) в штатній комплектації встановлені догрівачі, про що власники автомобілів часто навіть і не знають. Тому, якщо Ви власник автомобіля з двигуном TDI (у більшості випадку підігрівач встановлений), переконайтеся в працездатності Вашого догрівача. При включенні підігрівача чутно характерний «свист» і охолоджуюча рідина швидко набирає температуру. Якщо цього не відбувається, запрошуємо на ремонт. За наш багаторічний досвід монтажу і ремонту автономних передпускових опалювачів та додаткових підігрівачів складено значний перелік та статистик поломок.

Основні причини виходу з ладу додаткових догрівачів: 

  • Несправність свічки або штифта розжарювання.
  • «Закоксованність» камери згорання, як наслідок низької якості палива, в якому міститься багато домішок, високий відсоток сіри та вологи.
  • Несправність паливного насоса, можливими причинами якого є або заклинювання плунжера, або відгнивання контактів на корпусі насоса.
  • Несправність компресора, що нагнітає повітря в камеру згорання, як наслідок засмічення у впускному трубопроводі, підклинювання підшипників мотора або зносу щіткового вузла.
  • Несправність блоку управління догрівача, як наслідок завдяки несправності електропроводки або з якихось внутрішніх причин. 

Переобладнання підігрівача в передпусковий автономний опалювач

Всі догрівачі забезпечують швидкий прогрів двигуна при запуску та стабільний температурний режим при роботі двигуна, але при всьому цьому, даний догрівач не забезпечує передпусковий і автономний обігрів двигуна і салону. Важливо знати, що згодом його відносно недорого можливо доукомплектувати спеціальним комплектом приладдя і в результаті, ви отримаєте повноцінний передпусковий автономний опалювач! Це означає, що Ви зможете заздалегідь програмувати час включення опалювача для завчасного прогріву двигуна та салону автомобіля. При цьому функція штатного догрівача зберігається. Більш докладно про роботу передпускових автономних опалювачів дивіться на сторінці www.alkon-service.com.ua/ukr/catalog.php.

Вартість комплекту дообладнання і монтажних робіт залежить від марки та моделі автомобіля, і складає в середньому 250 Євро (що значно дешевше, ніж на ділерських станціях) з елементом керування опалювачем – мінітаймер. Термін виконання робіт – один день.