Фільтр-сепаратор SEPAR-2000

Від 30% до 40% відмов дизельних двигунів відбувається по причині проблем в роботі паливної системи. Головним чинником, що визначає надійність і довговічність компонентів паливної системи дизелів - чистота палива. На відміну від бензину, що виконує в основному функції пального, дизельне паливо служить також мастилом для прецизійних деталей паливного насоса високого тиску та форсунок. Надійність роботи вузлів паливної апаратури безпосередньо залежить від того, наскільки ефективним буде фільтр, що очищає паливо від механічних домішок і води. Волога неминуче потрапляє в паливо, або унаслідок порушення технології виробництва і зберігання, або при роботі двигуна в результаті конденсації постійно циркулюючого нагрітого палива по зворотній магістралі в бак з холодним паливом. Особливо небезпечним є попадання в паливну систему найбільш забрудненого палива, що скупчується на дні паливного бака. Розташований усередині відстійника нагрівальний елемент ефективно підігріває потік палива, розтоплюючи парафін, який виділяється, тим самим вдається уникнути забивання ним фільтру. Керування підігрівачем здійснюється автоматично термостатом, який вмикає підігрів при температурі нижче +5°С і вимикає його при температурі +10°С. Це означає, що навіть з включеним підігрівачем при температурі палива більш +10°С система підігріву не працює. Функціонування нагрівання визначається індикацією контрольної лампочки в активній позиції підігрівача. У аварійних випадках при підвищенні температури +80°С контролер вимикає тепловий запобіжник, тим самим вимикаючи живлення фільтру.Фільтр Separ-2000 з підігрівачем може бути вмонтований у всі автомобілі з дизельними двигунами та бортовим живленням 12В або 24В. Це вантажні і легкові автомобілі, автобуси, будівельний-дорожні та сільськогосподарські машини. 

Фільтри існують з двома варіантами підключення:

  • Фільтри SWK 2000/5/50/H і SWK 2000/10/H з підігрівом тільки при працюючому двигуні/генераторі. Система підігріву вмикається поворотним тумблером з контрольною лампочкою. При зупинці двигуна система підігріву автоматично вимикається.
  • Фільтри SWK 2000/5/50HZ і SWK 2000/10HZ мають можливість задіювати підігрів, як при працюючому двигуні, так і перед його стартом, що особливо важливе для успішного запуску в зимових умовах. При включеному запаленні активується підігрів, який вимикається через 3 хвилини завдяки вбудованому у фільтр таймеру. Тим самим двигун запускається з заздалегідь підігрітим паливом. Після старту керування підігрівом здійснюється автоматично у межах вищезгаданих температур.
       модель потужність підігріву            картридж пропускна спроможність
  SWK-2000/5/50/H    250BT/12B 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/мин.
  SWK-2000/5/50H    350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/мин.
  SWK-2000/5/50/HZ    350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/мин.
  SWK-2000/10/H     350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/мин.
  SWK-2000/10/H    450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/мин.
  SWK-2000/10/HZ    350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/мин.
  SWK-2000/10/HZ    450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/мин.