Підігрівачі дизпалива

Необхідність підігріву дизельного пального

При низьких температурах з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, які залишаються в зваженому стані в рідині. Температура початкового формування кристалів називається точкою помутніння. Температура, при якій вони згущують дизельне паливо, називається точкою текучості. При температурі нижче за точку помутніння, але значно вище за точку текучості, кристали парафіну досягають концентрації, при якій закупорюється паливний фільтр двигуна, який веде до втрати потужності, внаслідок чого двигун зупиняється. Раніше цю проблему усували застосуванням дорогих і часто неефективних присадок, які, як правило, зменшують моторесурс роботи двигуна. Один факт, проте, очевидний: кристали, які утворилися, можна видалити тільки шляхом підігріву палива. Тому, наша компанія пропонує комплексний підхід вирішення цієї проблеми. Залежно від типу і моделі транспортного засобу ми пропонуємо наступні рішення: підігрівачі паливозабірника паливного бака, проточні підігрівачі паливопроводу, бандажні підігрівач паливного фільтру і фільтри-сепаратори з підігрівом. 


фотогалерея

Фільтр-сепаратор дизпалива FLEETGUARD FH 233 DIESEL PRO

  •   Усуває непотрібні заміни і обслуговування
  •   Збільшений інтервал заміни фільтруючого елементу
  •   Прозора колба забезпечує візуальну індикацію терміну служби
  •   Швидка заміна і утилізація картриджу
  •   Вбудований додатковий датчик вологи
  •   Швидкий прогрів дизпалива
  •   5 років гарантії на корпус та 2 два роки на електричні компоненти
  •   Монтаж проводиться пластиковими паливними трубками

Фільтр-сепаратор SEPAR-2000

Фільтри існують з двома варіантами підключення:

  • Фільтри SWK 2000/5/50/H і SWK 2000/10/H з підігрівом тільки при працюючому двигуні/генераторі. Система підігріву вмикається поворотним тумблером з контрольною лампочкою. При зупинці двигуна система підігріву автоматично вимикається.
  • Фільтри SWK 2000/5/50HZ і SWK 2000/10HZ мають можливість задіювати підігрів, як при працюючому двигуні, так і перед його стартом, що особливо важливе для успішного запуску в зимових умовах. При включеному запаленні активується підігрів, який вимикається через 3 хвилини завдяки вбудованому у фільтр таймеру. Тим самим двигун запускається з заздалегідь підігрітим паливом. Після старту керування підігрівом здійснюється автоматично у межах вищезгаданих температур.

Фільтр-сепаратор ТФС 2002/5, 2002/10

Універсальний термофільтр - сепаратор тонкого очищення палива з вбудованим підігрівачем. Використовується як підігрівач дизельного палива і додаткового фільтру тонкого очищення. Забезпечує надійний запуск двигуна взимку при температурі до -40°С. У корпусі сепаратора встановлено 2 позисторних нагрівальних елемента, налаштованих на робочу температуру підігріву палива до 80°С, досягши якої, система підігріву автоматично вимикається. Повторне включення можливе кнопкою з пульта керування. У металевій колбі відстійника сепаратора встановлений сенсор датчика води. Металева колба надійно захищає фільтр від механічних пошкоджень, що особливо актуально на наших автошляхах. При появі вологи, світлодіод на панелі приладів сигналізує включенням червоного кольору. Для видалення вологи необхідно відвернути болт в нижній кришці корпусу і злити її. Термін заміни фільтруючого елементу - через 40 000 км пробігу. У комплект постачання входять два додаткові картриджи.Вартість комплекту з монтажем – 2700 гривень.

Бандажний підігрівач паливного фільтра

Підігрівач призначений для забезпечення необхідної пропускної спроможності паливного фільтру тонкого очищення за рахунок зниження в'язкості палива і розчинення нафтових парафінів, які утворюються у ньому при низьких температурах. Передпусковий підігрівач є бандажем, який покриває велику частину поверхні фільтру. Така конструкція дозволяє обігріти до 90% бічної поверхні фільтру і одночасно захистити його від охолоджування зустрічними потоками холодного повітря при русі.

Насадка на паливозабірник

Насадка, що обігрівається, монтується на штатний паливозабірник бака з метою забезпечення проходження дизельного палива при низьких температурах, коли забір застиглого палива з паливного бака неможливий.

  • Напруга живлення - 12В, 24В.
  • Діаметри паливозабірника для кріплення насадки – 10 або 12 мм;
  • Потужність нагрівача, Вт.: 12 В - 150 Вт., 24 В - 275 Вт

Вартість насадки з монтажем – 180 USD.

Проточні системи підігріву дизпалива

Призначені для автоматичного підігріву палива в паливній магістралі при працюючому двигуні.