Заправка

Повне заправлення кондиціонеру, як правило, є завершальним етапом у відновленні роботи системи кондиціонування повітря у Вашому автомобілі. Багато фірм, що займаються іншими видами діяльності в сфері автобізнесу, у весняно-літній період прекрасно розуміють, що якщо придбати деяке мінімальне устаткування для заправлення автокондиціонерів і намет, можна отримати додаткові кошти. Даючи відповідну рекламу, вони заохочують кліента низькими цінами. Як правило, потрапивши на таку сервісну станцію і, виконавши поверхневу діагностику автокондиціонеру, Вам повідомляють, що необхідно лише дозаправити або заправити його. Треба розуміти, що фреон - це не бензин. Якщо його недостатньо, це свідчить про те, що система не герметична, і дана дозаправка приведе тільки до марно витрачених коштів. В цей час саме головне замислитись: "А як часто я вдома дозаправляю свій холодильник?" Справа в тому, що умови експлуатації побутового холодильника і автокондиціонеру різні. Холодильник знаходиться завжди в комфорті і теплі, а Ваш автомобіль - у різних погодних умовах та постійній вібрації, що приводить до поступової розгерметизації системи і, як правило, виходу газу. Існує поняття природної дифузії газу через гумові ущільнення системи, це відбувається приблизно один раз у 2-5 років, у залежності від року випуску автомобіля і його специфіки. У цьому випадку наша компанія проводить діагностику і заправляє систему, при цьому вартість діагностики входить у вартість заправлення. Хладогент заправляється в систему відповідно до кількості, визначеною для Вашого автомобіля (як правило кількість хладогенту вказується на бірці під капотом і в спеціальній довідковій літературі). Перед заправленням необхідно провести вакуумування системи для того, щоб видалити з її вологу, повітря, механічні домішки. Звертаємо Вашу увагу на обладнання для евакуації хладагентів REFCO (Швейцарія). За допомогою даного обладнання ми маємо можливість не стравлювати коштовний фреон що міститься у Вашій системі кондиціонування у повітря (наприклад при заміні сервісних клапанів, ущільнювачів тощо) а відібрати фреон що залишився в системі і після виконання ремонтних робіт знов у тій же кількості заправити евакуйований газ, що приносить власнику транспортного засобу заощадження коштів на заправлення. Необхідність заміни ресивера (фільтра-осушувача) визначається, коли усі компоненти системи функціонують нормально, показники тиску в нормі, але охолодження не ефективне. Зверніть увагу, що ресивер, як і будь-який інший фільтр, є змінним компонентом системи кондиціонування.

Важливим моментом при заправленні кондиціонеру є додавання рефрижераторного мастила в систему. Дуже часто ця процедура просто ігнорується, однак у незалежності від того, яким чином газ залишив систему, частина мастила також губиться. Якщо газ пішов у результаті природної дифузії, приблизно 30 мл. мастила, змішаного з фреоном, також залишило систему і його необхідно компенсувати при заправленні. У випадку, якщо розрядження системи відбулося через течу, після заміни чи відновлення дефектного компонента при заправленні додається та кількість мастила, яка була у заміненому елементі. Для визначення точної кількості мастила в системі, якщо це можливо, використовується мірний щуп. Але, як правило, потрібно проводити демонтаж компресора. Природно, процедура дорога, і, як правило, ніхто її не робить, але ми тут говоримо про правильне заправлення! Робота компонентів системи кондиціонування при неповній кількості або відсутності мастила, приводить до заклинювання компресорів, передчасної корозії системи і розсиханню гумових ущільнень. Також важливим фактором є перевірка мастила на кислотність. Для цього використовуємо ампули з спеціальними кислотними тестами.